1. A Nő szexepilje
A női „szexepil” (sex-appeal) az a szex-felhívás, amivel a Nő „felhívja” a férfit, hogy legyen szexelésének „szex-tárgya” (sex-object). A Nő általában persze csak hagyja, hogy a férfi vadul törje magát utána és „udvaroljon” neki; alapfokozatban így a női szexepil bár tudatos, de nem aktív: a Női Bájak megmutogatása úgy mozgatja meg a férfi hímtagját, mint a növényeket a Nap sugarai. A szexepil második fokozatában a Nő már aktívan kezdeményez: kacéran kikezd a férfival, aki ettől eszét vesztve erotizálódik, s a Nő könnyű szex-prédája lesz. A szexepil harmadik fokozatában lesz azután a Nő igazán aktív: keményen megragadja és kézbeveszi a „dolgot” – bár az igazán jólnevelt és udvarias férfinak már attól erekciója lesz, ha Úrnője ezt megparancsolja neki, főleg ha a parancsát nyomatékosítja néhány hatalmas pofonnal, illetve további irgalmatlan verések vagy éppen a könyörtelen kiherélés beígérésével.
A fülledt erotikájú Leány-lakások (vagy Hölgy-kéglik) Pásztorlány-óráin (a Hölgy-randevúkon) a férfi általában magától levetkőzik a Nőnek, ám ha a „Pásztorlány”-Hölgyet az jobban szórakoztatja, sajátkezűleg maga vetkőzteti, vagy éppen tépi le róla a ruhát. Ezután a Nő a saját vetkőzése során feltárja az Istennői Szépségét: ugyanis minden Nő istennői szépségű, ha az Istennő-Kurva erotikája sugárzik belőle. (Bár a férfiak elsősorban a junói termetű és vénuszi formájú, nagyon érett és nagyon élveteg Szépasszonyokat imádják.) Az istennői „epifánia” során és közben az istennői Hölgy kegyesen megengedi a férfinak, hogy folyamatosan imádja a feltárulkozó istennői testét és minden porcikáját, főleg persze a Mennyei Seggét és a Szentséges Punciját – előbb csak a Női Szentségeket rejtő bugyijában, később azonban már a Mezítelen Igazság-Szépség-Jóság hármas istennői megjelenésében is.
2. A férfi „megülései”
Az ősi matriarchális és a modern szexuálfeminista viszonyok között is az a természetes, hogy a szexet a férfit leigázó és birtokbavevő Nő irányítja. Még az átkos patriarchális korszakban is a nagy Uralkodónő-Kurvák (Erzsébet Királynő, Katalin Cárnő stb.) megengedték maguknak a Nőhöz méltó aktívitást, éppígy a híres Kurtizán-Hölgyek (Marquise de Pompadour, Gräfin von Wartenberg stb.). Említettük, hogy a „Szépasszony” szó eufemizmus a „Boszorkány” szóra, ami viszont – nyilvánvaló okokból – etimológiailag a „baszik” igéből származik, ami eredetileg azt jelenti: „megülve nyom”. (A Boszorkány-történetek hagyományos elképzelései szerint a Nő mint Boszorka mindig „megüli” és „nyomja” a férfit: a hátán, a mellén, a péniszén.) A férfit birtokbavevő Nő különféle módokon „megüli” az alávetett férfiút, viszont a megülés (Sitzen) e rendkívül kifejező birtoklási (Besitzen) Úrnő-gesztusa fordítva nem létezik.
A férfi birtokló megülése (Besitzen-Sitzen) a Hölgy-Úrnő által különösen hatásos egy junói-testű és vénuszi-fenekű, kissé molett és nagyon teltkarcsú Hölgyike (ön-ironikusan: „Miss/is Duci” vagy „Miss/is Dundi”, nagyon pajzán Hölgyeknél „Miss/is Röfi”) esetében. A Fenséges Uralkodó-Nő (a szerelmes férfiak gyakran „Királynőnek” vagy „Hercegnőnek” nevezik az Imádott Úrnőt) ugyanis – kegyesen megengedve, hogy a férfi élvezhesse a Női Test „édes terhét” és csodás illatát – a birtokbavett és alávetett férfi mellére és arcára ül mint „trónjára”; az utóbbi a híres és nagyon kedvelt face-sitting (arcraülés) szertartás és játék. (Bár a Magyar Menyecskék ezt tradicionálisan „szájraülésnek” nevezve gyakorolják.) A félig agyonnyomott pasi az előbbi esetben kéjesen nyögdécsel a buja Női Test súlya alatt, az utóbbiban pedig kéjesen fulladozik a fenséges Női Segg illatfelhőiben, élvezve a női „popó-parfüm” és „kéjgáz” illatát. („Popó-parfüm” = a Nő seggének izzadság-harmatcsöppjei és pikáns illatuk; „kéjgáz” = a Nőnek a fenekébe omló férfit kéjesen elbódító pajzán szellentései.) A Nősegg/Hölgysegg- (Asszonysegg/Lánysegg-) „szagolósdi” játék ezért az egyik legnagyobb női kegy illetve férfi-gyönyör.
A Hölgyek által kedvelt lovagló-pózban a Nő megülheti a férfit „hátán” mint Phyllis vagy Walkür, „mellén” mint Szex-Boszorkány, és „szőrén” mint Szex-Tündér. Nagy Hölgy-orgiákon a férfi-csődörök ünnepélyes meghágására (például az élveteg Dámák által különösen kedvelt „csődörcsikó”-szűzfiú-avatásokra) egy különleges lovagló-alkalmatosságot, az úgynevezett „vas-csődört” használnak a Hölgyek, amire a fér/fiút ráfektetik és rákötözik, s a testét meglovagló Nő a kezecskéit elöl egy vasgyeplőre támasztja, a lábacskáit pedig kétoldalt kényelmesen kengyelbe helyezi. Orálisan elérendő orgazmusához a Nő persze az Édes Puncijával ül a férfi csókos ajkára és buzgó nyelvére – ám ha a Fenséges Popóját nyalja lelkesen és szorgalmasan a férfi, az szintén egy izgatóan kellemes Hölgy-élvezet. Végül ha egy Hölgyike, különleges női kegyként, finom „natúr-pezsgőt” pisil a pasija szájába, szintén ráül/ráguggol gyönyörűséges vulvájával a mámorító italt lelkesen habzsoló, a Nő-pisi finom bukéját erotikus élvezettel ízlelgető boldog férfi arcára – bár persze „bili/komból” vagy (natúr-)pezsgős-pohárból is itathatja a pasit.
3. Erotikus Hölgy- (Domina-) játékok
Az erotikus Hölgy/Domina-játékoknak minden változatukban két játékszabályuk van: (1) a Nő azt csinál a férfival, amit csak akar; (2) a férfi mindent megcsinál, amit csak a Nő parancsol. Ezekhez a Hölgy-játékokhoz a Nő rendszerint „Hölgy-játszóruhát” vesz fel (ez egyébként megegyezik az olyan női munkák során viselt „Hölgy-munkaruhával”, mint a szokásos hétvégi férj-verések, a férfiak erotikus nevelése és péniszük edzése, a „bika-tej” rendszeres lefejése stb.), és lehet melltartó-bugyi vagy body, esetleg kétrészes vagy egyrészes fürdőruha, néha pedig az e célra gyártott elegáns bőr-ruházat. (Persze a Nő a társaséletben játszhat a férfiakkal akár kiskosztümben, miniruhában vagy kombinéban, otthon meg szexi ingecskében, az ún. Hölgy-otthonkában is.) A játékokban erotikusan alávetett, magukat a Nő szex-játékszeréül pucéron átadó boldog férfiak szerint egyébként a melltartó-bugyi változat a legizgatóbb. A férfi-idomító illetve férfi-kondicionáló Hölgy-játékok célja az, hogy a férfit az Úrnő-Kurváknak és Hölgy-Bestiáknak való teljes alávetettségre és engedelmességre beidomítsák, illetőleg a jutalmul ezzel járó kéjekre kondicionálják, viszont a „tutajos” játékok célja – amint a pajzán név is mutatja – a faszállítás (és mivel ezeket szexelés közben játsszák, „Hölgy-játszóruhát” hozzájuk már nem, legföljebb csak cipőt és combfix-harisnyát viselnek a Delnők). Az erotikus Hölgy-játékok világa nagymértékben emlékeztet az erotikus Boszorkány-szokások világára, s így mondhatni a modern városi folklór körébe tartozik.
Kedvelt férfi-idomító Hölgy-játékok: „Éva és a kígyó” (a férfi sziszeg, a Nő rálép a farkára); „Kirké” (a Nő a férfi-disznókat tereli); „Phyllis” (a Nő meglovagolja a csődör-férfit); „Walkürök lovaglása” (a Nők versenyt lovagolnak a férfi-csődörökön); „bika-viadal” (a Viador-Nők egy ‘bika’-viadalban válogatott módokon gyötrik, majd leterítik a férfi-‘bikát’); „(pincsi-)kutya-sétáltatás” (a Kutyás-Hölgy nyakörv- vagy pénisz-pórázon vezeti boldogan pitiző férfi-‘kutyuskáját’).
Kedvelt férfi-kondicionáló Hölgy-játékok: „medve-tánc” (a Nő ‘orránál’ azaz farkánál vezetve táncoltatja a férfi-mackót); „halászó Macska” (a Nő-Macska kézzel ‘fogja’ a hímtag-halakat); „hímvesszőzés” (a Nők a hímet vesszőzik és hímvesszőjét ‘kezelik’); „hímvesszőfutás” (a kétoldalt sorfalat-álló Nők oda-vissza ‘hímvesszőzik’ a férfit); „pénisz-vágta” (a Nők a dobókocka pontjainak megfelelő időtartamig manuálisan ‘vágtáztatják’ pasijaik péniszét); „szobor-játék” (a férfinak ‘szoborként’ kell a Nők összes gyötrését bírnia); „körben áll egy Kislányka” (a Nők körtáncban ‘megforgatják’ a férfiakat); „adj Királynő katonát” (a Nők egymás kezéből ‘szakítják’ a férfit).
Kedvelt „tutajos” Hölgy-játékok: „nudlisodrás” (a Nő ‘kisodorja’ a férfi ‘nudliját’); „ceruzahegyezés” (a Nő ‘kihegyezi’ a férfi ‘ceruzáját’); „faszhimbálás/faszpofozás” (a Nő játékosan ide-oda ‘himbálja’ és ‘pofozza’ a férfi péniszét), „faszcsiklandozás/faszcsipdesés” (a Nő rafináltan ‘csiklandozza’ és ‘csipdesi’ a pénisz legérzékenyebb pontjait); „csíp-csíp-Zsóka” (a Nő ‘megcsípi’ a ‘kisfiúka’ farkát); „Madonna/pénisz-szauna” (a Nő a férfi péniszét ‘szaunáztatja’, Madonna egyik filmje nyomán); „lebilincselő erotika” (a lebilincselt/lekötözött férfit a Nő ‘megüli’ és a péniszét gyötri); „körmenet” (a Nők körmenetben ‘kígyóznak’ a farkuknál-vezetett férfiakkal); „vonatozás” (a ‘vonatban’ a férfiak ‘dugattyújukkal’ a Nők hátsójába símulnak); „legény-fogás” (a fogócska során a Nők ‘megfogják’ a férfit); „szembekötősdi” (a bekötött-szemű férfinak ‘ismernie’ kell ajkával a Nők punciját/popsiját, farkával a Nők kezecskéjét/lábacskáját); „szex-torna” (az ‘Edző-Nő’ farkánál-fogva tornáztatja a férfit: elölről helybenfutással, szökellésekkel, terpeszugrásokkal, hátulról bokafogással stb.).
A Nők szórakoztatónak tartják a Hölgy-játékok minden fajtáját, a férfiak pedig egyszerűen megvesznek értük. A férfi-idomító játékokat a Nők egy kapcsolat első időszakában játszák, tudatosítandó a férfiban, hogy Úrnője tetszés szerint alávetheti és megalázhatja őt, s mivel némely férfi ezt nehezen szokja meg, őket a játékok közben verik is. A férfi-kondicionáló játékokban a Nők csak „karbantartják” a jól beidomított férfit, hogy eszébe se jusson más vágy, mint hogy Úrnője engedelmes és alázatos szex-rabszolgája legyen, s annál vadabbul lángoló pénisszel vágyakozzon alája, mennél jobban megalázza és meggyötri. A „tutajos” játékokat viszont akármikor nagy kedvvel játszák a Nők, hiszen mindig kedvelik az értük lángoló és meredező péniszt, ám leginkább persze akkor játszadoznak így a pasikkal, amikor azok egy hatalmas Hölgy-szexelés vagy éppen Hölgy-csoportszexelés során lankadni kezdenek, s Úrnőik a játékokkal egyre újabb numerákat tudnak a péniszükből kihozni maguknak. Biztonság kedvéért a Hölgyek persze mindig szoktak férfipotencia-növelő pirulákat is tartani a neszeszerjükben.