1. A Lány fejlődése a Szűztől a Mistressig
A szex iránt már korán érdeklődni kezdő Lányok először mint ártatlanul pajkos Kisleány-Szűzek a pettingelés (népiesen: „franciázás”) formájában szexelnek, ami kifejezetten egészséges, hiszen nem kell sem kényelmetlen védekező-eszközöket alkalmazniuk, sem a fejlődésükre esetleg ártalmas tablettákat szedniük, s ugyanakkor nagyon kellemes és élvezetes. (Ráadásul így erényes Szűzek is maradhatnak, ami főleg a jóerkölcsű, ám a szexet joggal élvezni kívánó katolikus Szűz-Leánykáknál fontos szempont.) A továbbiakban a „szex-érettségizett” (= szexuális érettségüket a fér/fiúkon szakértő módon bebizonyított) pajzán Nagylányok, mint a pénisszel való szakmai fogásokat és bánásmódokat alaposan kitanult dévaj Csajok vagy Csajszik, megrendezik a „Csaj-menyegzőjüket”, amelyen jól megkefélnek egy e célra alkalmasnak talált pasit, és így defloráltatják péniszével a Szűz-puncit. Végül az immár valóban „perfekt” szex-tudású Ifjú-Hölgyek és kényes Kisasszonykák sorra lefektetik és halomra kefélik az összes (vagy az összes érdekesebb), magát boldogan alájuk-vető férfiút, mint igazi „férfi-faló” Szépleányok.
Így lesz a Lányból, szexuális nevelődése és szex-tanulmányai során, végül Diadalmas Asszony: Igazi Nő és Mistress (Maitresse). Az angol „Mistress” és a francia „Maitresse” szó jól kifejezi az Igazi Nő viszonyát a férfihoz: jelentése mindenben megegyezik a hímnemű „master” ill. „maitre” szó jelentésével, ám ezen kívül még „(Női) Szeretőt” is jelent – miáltal a többi jelentés is erotikus konnotációt kap. Tehát a Nő mint Mistress (Maitresse) előszöris a férfi Szerelmi Asszonya, akit a férfi szexuálisan imád – de ezen kívül még a férfi Mester-Asszonya (Tanító-Nője), aki a férfit oktatja és tanítja, a férfi Úrnő-Asszonya, aki a férfinak parancsol, s a férfi Gazda-Asszonya, aki a férfit a jószágaként birtokolja. A Mistress/Maitresse és a Domina szavak jelentése tehát végső soron ugyanaz: a férfiak fölött korlátlan erotikus hatalommal és perfekt szexuális szakértelemmel uralkodó Úr-Nő. Az alapos és élvezetes szex-tanulmányai során Mistress-szé (Maitresse-szé) nevelődött Lány így joggal tekintheti és tekinti is magát – közismert pajzánkodó kifejezésekkel – „erotika-szakos” és „szex-diplomás” Mester- vagy Tanár-Nőnek, illetve ahogyan a huncut Ifjú-Hölgyek gyakran dévajkodva mondják, „Diplomás Kurvának”; ha pedig ezt egyben életreszóló foglalkozásának és magasztos hivatásának is tekinti, akkor „Okleveles Dominának”.
2. A Lány mint Csaj – A rendkívül kifejező angol Bitch szó (mellyel a német Dirne szó azonos jelentésű) magyarul közvetlenül Lányt vagy – erotikus népiességgel – Lyányt jelent. Egy nagyon pozitív jelentésárnyalatában azonban még Kurvát is: nagyjából az olyan kifejezésekben használatos módon, mint egy „bűbájos Kurva”, „édes Kurva”, „angyali Kurva”, „imádnivaló Kurva” stb. (Ahogyan a Hölgy is általában egy felsőbbrendű Úrnő, egy imádnivaló Istennő és egy gátlásnélküli Kurva.) A „Bitch” vagy „Dirne” szavak magyar megfelelőjének tartalmilag leginkább a Csaj vagy – szintén népies erotikával – Csajszi szó kínálkozik. Azok a Nők, akik felsőbbrendűen gátlástalan Csaj-természetüket mint „Boldog-Lányok” megőrzik az Ifjú-Hölggyé válásukig, végül igazán „Boldog-Asszonyok” lesznek: ők ugyanis mindig mint felsőbbrendű Hölgy-Úrnők és imádnivaló Hölgy-Kurvák fognak uralkodni minden férfin.
Hogy mennyire a Nőnek a férfi fölötti uralma a természetes a szexualitásban, azt már a Szűz-Leánykák ösztönös erotikus gátlástalansága is jól megmutatja. Mivel az ártatlanul naiv kis Szűzleány-Bestiákat még nem rontja meg a képmutató és hazug patriarchális szokásrendszer, így Kislány-korában minden Nő olyan dolgokat művel ugyanis a fiúkkal, amit felnőttkorában (igencsak sajnálatos módon) többnyire már nem mer megtenni – kivéve persze a szexuálfeminista Hölgyeket! Maga az Anya-Természet (vagy maga az Anyuka természetesen) megtanítja a szende kis Csajsziknak, hogy a combjaik közt szemérmesen rejtőzködő csodálatos Leány-titkaik ünnepélyes feltárásával istennői kegyet gyakorolhatnak a fiúkkal, s így joggal elvárhatják tőlük a puncikájuk áhitatos imádását és erotikus „megpuszilását” – amit a fiúk persze boldogan meg is tesznek, a huncut Csajok nagy élvezetére. A fiúk hímtagja viszont mondhatni természetes játékszerként esik épp a Lányok kezeügyébe – s a pajkos Leánykák nem is haboznak, hogy ügyes kis kacsóikkal megragadják a vadul meredezve kezükbe-vágyó péniszt és mindenféle csintalanságokat játsszanak vele, csilingelő Leány-kacagások közt élvezve a magukat kényre-kegyre átadó fiúk kéjes nyüszítéseit és sikoltozásait. Az ártatlanul gátlástalan kis Szűz-Kurvák (a szűzességüket megőrző, de gátlások nélkül pettingelő pajzán Csajok) szex-játszadozásaiban is már a Nők elvi felsőbbrendűsége jelenik meg. Egyrészt a szexuálisan leigázott fér/fiúknak majd később is
„csókolniuk” kell a Nő punciját, hiszen a finom cunni-lingus (pajzán Hölgyeknél: punci-lingus) nemcsak kellemes Hölgy-élvezet, de egyben a Nő-imádás alapformája is, azonkívül a Nők síkosítóként is szívesen használják a férfi nyelvét az aktus előtt. Másrészt a dévaj Hölgyek nagy élvezettel játszadoznak manuálisan és pedálisan a férfi péniszével mint sex-objecttel, mielőtt beléülnének megkefélni.
A gondos Anyukák persze tudatosan irányítják bájos Leánykáik erotikus fejlődését. A Kislánya boldogságát szem előtt tartó Anyuka nemcsak megengedi az édes Csajszinak, hogy kellemes és élvezetes pettingelések közepette szex-játszadozzon a fiúkkal, de ehhez meg is teremti neki a megfelelő alkalmakat. A fiatal fiúkon már kellő tapasztalatra szert tett Csajoknak pedig a figyelmes Anyucik kellő időben – és növekvő gyakorisággal – „átpasszolják” a saját pasijaikat, hogy az angyali Szűz-Kurva kifejlett hímeken is kitanulhassa a férfi kezelésének szakértő fogásait. Végül az igazán gondos Anyuka egy vagy több „Anya–Leány-partiban” vezeti be szende Leánykáját a férfi megkefélésének rafinált technikáiba.
Ugyanígy gondot viselnek a Lányok szexuális, pontosabban szexuálfeminista nevelésére az elhivatott Tanár-Úrnők, akik előszöris azt mutatják meg a bájos kis Csajsziknak, hogy a fiúkkal teljesen kíméletlenül kell bánni: ezért minden lehető alkalommal pofozzák és verik a letolt-alsónadrágú fiúkat a Csajok előtt. A Tanár-Úrnők gyakran berendelik a fiúkat az iskolai Tanárnő-Hölgybulikra is szex-szolgálni, s ezekre a jó (szex-)tanulmányi előmenetelt mutató Diáklány-Csajszikat is meghívják. Hogy aztán a tanulékony Csajok hogyan hasznosítják az ott látottakat és tanultakat saját Lyány-szexbulijaikon, az könnyen elképzelhető… Különösen népszerűek lettek újabban a modern szexuálfeminista nevelési elvekre épülő és a Modern Lányokat ebben a szellemben módszeresen Hölgy-Úrnőkké, a fiúkat pedig a Nők szex-rabszolgáivá nevelő Ifjú-Hölgy (Young Lady) iskolák, ahol a kifüggesztett „Házirend” világosan kimondja: „1. A Lányoknak mindent szabad. 2. A fiúk a Lányok rabszolgái.”
3. A Csaj mint Ara – A Nők általában huszonéves korukban (néha előbb, többször később) kiválasztanak maguknak egy különlegesen kegyelt férfiút, és férjülveszik. A házasuló Csaj a jegyesség során mint a férfi Hivatalos Arája készíti fel és idomítja be vőlegényét a házaséletre. A jegyesség kezdetén az Ara ugyanis a nyilvánosság előtt hivatalosan „meggyűrűzi” vőlegényét: egy a nevével bevésett ún. Menyecske-Úrnő-gyűrűt helyez fel (rendszerint a Kolléganők és/vagy Barátnők körében) annak péniszére, amit a férfi a továbbiakban mindenki előtt büszkén visel, mint Úrnőjének „kiválasztott” birtoka és jószága. A Hölgy-házasság alkalmával pedig, amikor az Ara már a Hölgy-koszorú „oltára elé” vezette – egy az elegáns menyasszonyi ruhájához illő elegáns pénisz-pórázon – a csokornyakkendőbe és lábbilincsbe vetkőztetett vőlegényt, a Friss Menyecske a végleges birtokának szánt férjet az ülepén (szép régi szokás szerint és ma már szinte fájdalommentes eljárással) gyakran megjelöli egy ún. Hitves-Úrnő-billoggal is, amely az esküvő dátumával együtt mutatja, hogy a férfi melyik Hitves-Úrnő jószága. Előfordul persze, hogy az Asszony végül mégis kirúgja a férjét – nagyon kapós férfiak így négy-öt billogot is hordanak a testükön.
A férfi mint vőlegény illetve férj természetes módon mindig aláveti magát a Nőnek: és ennek mély pszichológiai gyökerei vannak. A gyermek testileg az anyjától függ és annak kegyeiért verseng, ez azonban más eredményt hoz a fiú, és mást a Lány esetében. Úgynevezett Ödipusz-komplexus csak a fiúban alakul ki, mert bár a Lány is szereti az ellenkező nemű szülőt, azonban nem imádja tudat alatt szexuálisan, mint a fiú az Anyát. Ezért „macho” hazugság, hogy a Lánynak fel kellene néznie a férfira; ugyanis szexuális nevelődése során a Lány az anyai mintával azonosul és azt sajátítja el: azt, hogy a Nő uralkodik a férfin, tehát az Ara a vőlegényén, az Asszony a férjén. Ezért lesz szexuális fejlődése és erotikus nevelődése során magasztos-érzelmű lelki lény a Nő és nyersen testi ösztönlény a férfi, akinek – a Hölgyek által végül beteljesített – örök álma, hogy a Nő előbb mint Csaj, Kurva és Ara gátlástalanul leigázza, alávesse és engedelmes kisfiúvá tegye, majd pedig mint Asszonya, Úrnője és Parancsolója a jószágaként birtokolja, s az Anyának kisfiúként megszokott teljhatalmával Dominaként uralkodjon rajta.
A Hölgyek egyébként nagyon szeretnek házasodni – életük során általában háromszor-négyszer, vagy akár többször is –, Menyecske-Úrnő-gyűrűjüket mindig az új férjfiú péniszéhez alakítva. (Kivéve a katolikus Hölgyeket, akik a férjeiket nem, csak a szeretőiket váltogatják.) Időnként független Szingli-Hölgyként is szeretnek „futni”, Leány-lakásukon kefélve a pasikat, bár a Nők számára természetesen a Hölgy-házasság sem jelenti női függetlenségük és szexuális szabadságuk feladását. Hiszen mint Menyecskék is ugyanolyan gátlástalansággal kurválkodhatnak – hűséges és engedelmes férjecskéjük mellől gyakorta kellemesen félre-„lépve” –, amint azt Csaj, Ara, vagy Szingli-Kurva korukban tették.